Tele Świat nowoczesny dwutygodnik telewizyjny

Tele Świat Tele Świat
  • Dwutygodnik
  • średni nakład: 488 561 egz.*
  • rozpowszechnianie płatne razem: 331 554 egz.*
  • czytelnictwo: 876 000 osób**

* źródło: ZKDP; średni nakład jednorazowy, rozpowszechnianie płatne razem; marzec 2015 - luty 2016
**źródło: Polskie Badania Czytelnictwa; kwiecień 2015 - marzec 2016; CPW; grupa wszyscy 15+; n = 20 056; realizacja Millward Brown

Profil Czytelnika

Pismo adresowane do kobiet i mężczyzn, do młodszych i bardziej wykształconych czytelników, mieszkańców miast, interesujących się filmem, kinem, oglądających telewizję wybiórczo z nastawieniem na ulubione pozycje programowe.



Charakterystyka Pisma

Program 82 stacji, spotkania z gwiazdami, przegląd programów na 14 dni: rozrywka, seriale, sport, dokument, hity filmowe na każdy dzień. Ponadto w każdym numerze premiery kinowe na VOD. A wszystko to w nowoczesnej, dynamicznej szacie graficznej.

 

Gwiazda

Gwiazda Tele Świat nowoczesny dwutygodnik telewizyjny


Dodatkowe Informacje
Cennik
  lewa strona prawa strona
rozkładówka otwierająca 144 000,00 zł
rozkładówka 117 000,00 zł
IV okładka 86 000,00 zł
II okładka 83 000,00 zł
III okładka 80 000,00 zł
1/1 strony 67 000,00 zł 74 000,00 zł
junior page 49 000,00 zł 53 000,00 zł
1/2 strony 42 000,00 zł 47 000,00 zł
1/3 strony 30 000,00 zł 33 000,00 zł
1/4 strony 23 000,00 zł 26 000,00 zł
1/8 strony 14 000,00 zł 16 000,00 zł
Dopłaty
weekend (pt, so, nd) 15 %
reklama w pierwszej połowie pisma 15 %
reklama obok wybranej strony redakcyjnej 10 %
reklamy konsekutywne 10 %
reklama z dodatkowym reklamodawcą 15 %
artykuł sponsorowany (z materiałów klienta) 10 %
format niestandardowy 10 %

do powyższych cen należy doliczyć 23% VAT