Tele Świat nowoczesny dwutygodnik telewizyjny

Tele Świat Tele Świat
  • Dwutygodnik
  • średni nakład: 519 516 egz.*
  • rozpowszechnianie płatne razem: 346 931 egz.*
  • czytelnictwo: 818 000 osób**

* źródło: ZKDP; średni nakład jednorazowy, rozpowszechnianie płatne razem; luty 2014 - styczeń 2015
**źródło: Polskie Badania Czytelnictwa; kwiecień 2014 - marzec 2015; CPW; grupa wszyscy 15+; n = 34 721; realizacja Millward Brown

Profil Czytelnika

Pismo adresowane do kobiet i mężczyzn, do młodszych i bardziej wykształconych czytelników, mieszkańców miast, interesujących się filmem, kinem, oglądających telewizję wybiórczo z nastawieniem na ulubione pozycje programowe.



Charakterystyka Pisma

Program 82 stacji, spotkania z gwiazdami, przegląd programów na 14 dni: rozrywka, seriale, sport, dokument, hity filmowe na każdy dzień. Ponadto w każdym numerze premiery kinowe na VOD. A wszystko to w nowoczesnej, dynamicznej szacie graficznej.

 

Gwiazda

Gwiazda Tele Świat nowoczesny dwutygodnik telewizyjny


Dodatkowe Informacje
Cennik
  lewa strona prawa strona
rozkładówka otwierająca 144 000,00 zł
rozkładówka 117 000,00 zł
IV okładka 86 000,00 zł
II okładka 83 000,00 zł
III okładka 80 000,00 zł
1/1 strony 67 000,00 zł 74 000,00 zł
junior page 49 000,00 zł 53 000,00 zł
1/2 strony 42 000,00 zł 47 000,00 zł
1/3 strony 30 000,00 zł 33 000,00 zł
1/4 strony 23 000,00 zł 26 000,00 zł
1/8 strony 14 000,00 zł 16 000,00 zł
Dopłaty
weekend (pt, so, nd) 15 %
reklama w pierwszej połowie pisma 15 %
reklama obok wybranej strony redakcyjnej 10 %
reklamy konsekutywne 10 %
reklama z dodatkowym reklamodawcą 15 %
artykuł sponsorowany (z materiałów klienta) 10 %
format niestandardowy 10 %

do powyższych cen należy doliczyć 23% VAT