Tele Tydzień Najbardziej poczytny magazyn telewizyjny

Tele Tydzień Tele Tydzień
  • Tygodnik
  • średni nakład: 1 216 026 egz.*
  • rozpowszechnianie płatne razem: 921 786 egz.*
  • czytelnictwo: 5 746 000 osób**

* źródło: ZKDP, średni nakład jednorazowy, rozpowszechnianie płatne razem; grudzień 2012 - listopad 2013
**źródło: Polskie Badania Czytelnictwa; luty 2013 - styczeń 2014; CPW; grupa wszyscy 15+; n = 41 762; realizacja Millward Brown

Profil Czytelnika

Pismo adresowane do szerokiej grupy kobiet i mężczyzn, pozycjonowane jako pismo dla całej rodziny, stąd szerokie spektrum tematów w części magazynowej - najbogatszej i najbardziej rozbudowanej ze wszystkich trzech tytułów Premium.



Charakterystyka Pisma

W każdym numerze: program 71 stacji, opisy filmów i seriali na każdy dzień tygodnia, omówienia najważniejszych programów, kulisy telewizji i reportaże z planów filmowych, wywiady z gwiazdami, porady prawne i medyczne, zdrowie i uroda, psychologia, kuchnia i turystyka.

Program TV

Program TV Tele Tydzień Najbardziej poczytny magazyn telewizyjny


Dodatkowe Informacje
Cennik
  lewa strona prawa strona
rozkładówka otwierająca 349 300,00 zł
rozkładówka 284 300,00 zł
IV okładka 205 800,00 zł
II okładka 196 900,00 zł
III okładka 187 700,00 zł
1/1 strony 169 000,00 zł 179 000,00 zł
junior page 127 700,00 zł
1/2 strony 111 100,00 zł
wyspa 99 000,00 zł
1/3 strony 77 000,00 zł
1/4 strony 64 500,00 zł
1/8 strony 36 700,00 zł
Dopłaty
weekend (pt, so, nd - na programie "Za kulisy") 15 %
reklama w pierwszej połowie pisma 15 %
reklama obok wybranej strony redakcyjnej 10 %
reklamy konsekutywne 10 %
reklama z dodatkowym reklamodawcą 15 %
drugi reklamodawca 20 %
artkuł sponsorowany (z materiałów klienta) 10 %
format niestandardowy 10 %

do powyższych cen należy doliczyć 23% VAT