Tele Tydzień Najbardziej poczytny magazyn telewizyjny

Tele Tydzień Tele Tydzień
  • Tygodnik
  • średni nakład: 1 155 433 egz.*
  • rozpowszechnianie płatne razem: 852 277 egz.*
  • czytelnictwo: 5 100 000 osób**

* źródło: ZKDP; średni nakład jednorazowy, rozpowszechnianie płatne razem; luty 2014 - styczeń 2015
**źródło: Polskie Badania Czytelnictwa; kwiecień 2014 - marzec 2015; CPW; grupa wszyscy 16-59; n = 33 469; realizacja Millward Brown

Profil Czytelnika

Pismo adresowane do szerokiej grupy kobiet i mężczyzn, pozycjonowane jako pismo dla całej rodziny, stąd szerokie spektrum tematów w części magazynowej - najbogatszej i najbardziej rozbudowanej ze wszystkich trzech tytułów Premium.



Charakterystyka Pisma

W każdym numerze: program 71 stacji, opisy filmów i seriali na każdy dzień tygodnia, omówienia najważniejszych programów, kulisy telewizji i reportaże z planów filmowych, wywiady z gwiazdami, porady prawne i medyczne, zdrowie i uroda, psychologia, kuchnia i turystyka.

Program TV

Program TV Tele Tydzień Najbardziej poczytny magazyn telewizyjny


Dodatkowe Informacje
Cennik
  lewa strona prawa strona
rozkładówka otwierająca 349 300,00 zł
rozkładówka 284 300,00 zł
IV okładka 210 000,00 zł
II okładka 206 000,00 zł
III okładka 187 700,00 zł
1/1 strony 169 000,00 zł 179 000,00 zł
junior page 127 700,00 zł
1/2 strony 111 100,00 zł
wyspa 99 000,00 zł
1/3 strony 77 000,00 zł
1/4 strony 64 500,00 zł
1/8 strony 36 700,00 zł
Dopłaty
weekend (pt, so, nd) 15 %
reklama w pierwszej połowie pisma 15 %
reklama obok wybranej strony redakcyjnej 10 %
reklamy konsekutywne 10 %
reklama z dodatkowym reklamodawcą 15 %
artkuł sponsorowany (z materiałów klienta) 10 %
format niestandardowy 10 %

do powyższych cen należy doliczyć 23% VAT