Tele Tydzień Najbardziej poczytny magazyn telewizyjny

Tele Tydzień Tele Tydzień
  • Tygodnik
  • średni nakład: 1 155 433 egz.*
  • rozpowszechnianie płatne razem: 852 277 egz.*
  • czytelnictwo: 5 100 000 osób**

* źródło: ZKDP; średni nakład jednorazowy, rozpowszechnianie płatne razem; luty 2014 - styczeń 2015
**źródło: Polskie Badania Czytelnictwa; kwiecień 2014 - marzec 2015; CPW; grupa wszyscy 15+; n = 34 721; realizacja Millward Brown

Profil Czytelnika

Pismo adresowane do szerokiej grupy kobiet i mężczyzn, pozycjonowane jako pismo dla całej rodziny, stąd szerokie spektrum tematów w części magazynowej - najbogatszej i najbardziej rozbudowanej ze wszystkich trzech tytułów Premium.



Charakterystyka Pisma

W każdym numerze: program 71 stacji, opisy filmów i seriali na każdy dzień tygodnia, omówienia najważniejszych programów, kulisy telewizji i reportaże z planów filmowych, wywiady z gwiazdami, porady prawne i medyczne, zdrowie i uroda, psychologia, kuchnia i turystyka.

Program TV

Program TV Tele Tydzień Najbardziej poczytny magazyn telewizyjny


Dodatkowe Informacje
Cennik
  lewa strona prawa strona
rozkładówka otwierająca 367 000,00 zł
rozkładówka 299 000,00 zł
IV okładka 221 000,00 zł
II okładka 216 000,00 zł
III okładka 197 000,00 zł
1/1 strony 179 000,00 zł 188 000,00 zł
junior page 134 000,00 zł
1/2 strony 117 000,00 zł
wyspa 104 000,00 zł
1/3 strony 81 000,00 zł
1/4 strony 68 000,00 zł
1/8 strony 39 000,00 zł
Dopłaty
weekend (pt, so, nd) 15 %
reklama w pierwszej połowie pisma 15 %
reklama obok wybranej strony redakcyjnej 10 %
reklamy konsekutywne 10 %
reklama z dodatkowym reklamodawcą 15 %
artkuł sponsorowany (z materiałów klienta) 10 %
format niestandardowy 10 %

do powyższych cen należy doliczyć 23% VAT