Kurier TV dużo korzyści za małą cenę

Kurier TV Kurier TV
  • Tygodnik
  • średni nakład: 261 591 egz.*
  • rozpowszechnianie płatne razem: 172 222 egz.*
  • czytelnictwo: 510 000 osób**

* źródło: ZKDP; średni nakład jednorazowy, rozpowszechnianie płatne razem; marzec 2015 - luty 2016
**źródło: Polskie Badania Czytelnictwa; kwiecień 2015 - marzec 2016; CPW; grupa wszyscy 15+; n = 20 056; realizacja Millward Brown

Profil Czytelnika

Pismo adresowane jest głównie do osób mieszkających w mniejszych miastach i na wsi, w równy stopniu do kobiet jak i mężczyzn (po 50 %)  To czytelnicy ceniący wartości rodzinne i religijne. W telewizji najchętniej oglądają polskie seriale obyczajowe, programy rozrywkowe i kino familijne a także programy sportowe.



Charakterystyka Pisma

Tygodnik w którym ożna znaleźć najświeższe informacje ze świata show biznesu oraz kulisy seriali i programów rozrywkowych. Ogromnym zainteresowaniem czytelników cieszy się rubryka "Czy pamiętasz" przypominająca ulubione gwiazdy sprzed lat. Tematyka podróżnicza łączy w sobie turystykę i porady kulinarne, prezentujące charakterystyczne dania opisywanych regionów. Rubryka poradnicza przedstawia ciekawostki zdrowotne i urodowe. Kurier TV  zawiera przejrzysty i wygodny w użytkowaniu program telewizyjny aż 59 stacji.

Program TV

Program TV Kurier TV dużo korzyści za małą cenę


Dodatkowe Informacje
Cennik
IV okładka 38 000,00 zł
II okładka 35 000,00 zł
III okładka 30 000,00 zł
1/1 strony 30 000,00 zł
2/3 strony 22 000,00 zł
junior page 20 000,00 zł
1/2 strony 18 000,00 zł
1/3 strony 12 000,00 zł
1/4 strony 10 000,00 zł
1/6 strony 7 000,00 zł
1/8 strony 5 000,00 zł
Dopłaty
weekend (pt, so, nd) 15 %
reklama w pierwszej połowie pisma 15 %
reklama obok wybranej strony redakcyjnej 10 %
reklamy konsekutywne 10 %
reklama z dodatkowym reklamodawcą 15 %
artykuł sponsorowany (z materiałów klienta) 10 %
format niestandardowy 10 %

do powyższych cen należy doliczyć 23% VAT