Super TV Super dwutygodnik telewizyjny

Super TV Super TV
  • Dwutygodnik
  • średni nakład: 222 111 egz.*
  • rozpowszechnianie płatne razem: 126 455 egz.*
  • czytelnictwo: 353 000 osób**

* źródło: ZKDP; średni nakład jednorazowy, rozpowszechnianie płatne razem; marzec 2015 - luty 2016
**źródło: Polskie Badania Czytelnictwa; kwiecień 2015 - marzec 2016; CPW; grupa wszyscy 15+; n = 20 056; realizacja Millward Brown

Profil Czytelnika

Pismo skierowane jest do osób oczekujących obszernych informacji o programach telewizyjnych, gwiazdach seriali i programów rozrywkowych.



Charakterystyka Pisma

Super TV prezentuje ofertę programów telewizyjnych na nadchodzące dwa tygodnie poprzez pryzmat gwiazd. W piśmie znaleźć można streszczenia seriali na dwa tygodnie, wywiady z osobowościami telewizji,  krzyżówki i łamigłówki, porady zdrowotne i urodowe, a także sprawdzone przepisy czytelniczek. Super TV zawiera czytelny i przejrzysty program 51 stacji, w tym wszystkich stacji telewizji naziemnej.

Program TV

Program TV Super TV Super dwutygodnik telewizyjny


Dodatkowe Informacje
Cennik
  lewa strona prawa strona
IV okładka 38 000,00 zł
II okładka 34 000,00 zł
III okładka 30 000,00 zł
1/1 strony 25 000,00 zł 29 000,00 zł
2/3 strony 21 000,00 zł
junior page 21 000,00 zł
1/2 strony 18 000,00 zł
1/3 strony 12 000,00 zł
1/4 strony 10 000,00 zł
Dopłaty
weekend (pt, so, nd) 15 %
reklama w pierwszej połowie pisma 15 %
rekalam obok wybranej strony redakcyjnej 10 %
reklamy konsekutywne 10 %
reklama z dodatkowym reklamodawcą 15 %
artkuł sponsorowany (z materiałów klienta) 10 %
format niestandardowy 10 %

do powyższych cen należy doliczyć 23% VAT