Grazia Grazia opis

Grazia Grazia
  • Miesięcznik
  • średni nakład: 128 979 egz.*
  • rozpowszechnianie płatne razem: 66 786 egz.*
  • czytelnictwo: 146 000 osób**

* źródło: ZKDP; średni nakład jednorazowy, rozpowszechnianie płatne razem; czerwiec 2015 - luty 2016
**źródło: Polskie Badania Czytelnictwa; czerwiec 2015 - marzec 2016; CPW; grupa wszyscy 15+; n = 16 842; realizacja Millward Brown

Profil Czytelnika

Grupą docelową magazynu są pewne siebie, otwarte na świat kobiety w wieku 25-45 lat; dobrze wykształcone mieszkanki dużych i średnich miast, kochające zakupy. Nasze czytelniczki lubią poszerzać swoje horyzonty, czytać, poznawać nowe trendy. Moda to dla nich niewyczerpane źródło inspiracji i optymalny sposób na wyrażenie siebie. Interesują się tematyką wnętrzarską i kuchnią, poszukują efektownych, pomysłowych, ale i szybkich do zrealizowania rozwiązań.


Charakterystyka Pisma

Grazia to elegancki luksusowy miesięcznik o trendach, oferujący zrównoważony mix tematów magazynowych i lifestylowych najwyższej jakości.
Każde wydanie zawiera wywiady, reportaże, przekrojowe materiały o najciekawszych postaciach ze świata kultury i szołbiznesu. W części lifestylowej dużo miejsca poświęcamy modzie, informacjom dotyczącym urody, zdrowia, wnętrz i kuchni.
Felietonistami Grazii są między innymi Paulina Młynarska, Michał Zaczyński, Karolina Korwin-Piotrowska .

Polska Grazia jest 21. edycją magazynu wchodzącego w skład Grazia International Network, wydawanego od 1938 roku przez Arnoldo Mondadori Editore (Włochy), między innymi w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Australii, Chinach, RPA, Rosji i na Środkowym Wschodzie.

 



Dodatkowe Informacje
Cennik
  lewa strona prawa strona
rozkładówka otwierająca   280 000,00 zł
rozkładówka   218 000,00 zł
IV okładka   188 000,00 zł
II okładka   155 000,00 zł
III okładka   131 000,00 zł
1/1 strony 109 000,00 zł 128 000,00 zł
1/2 strony 80 000,00 zł 98 000,00 zł
1/3 strony 66 000,00 zł 70 000,00 zł
1/4 strony 51 000,00 zł 58 000,00 zł
junior page   109 000,00 zł
Dopłaty
reklama w pierwszej jednej trzeciej pisma 20 %
reklama z dodatkowym reklamodawcą 15 %
pierwsza reklama w dziale Uroda, Moda, Kuchnia 15 %
reklama w wybranym dziale pisma 10 %
reklama obok wybranej strony redakcyjnej 15 %
reklamy konsekutywne 15 %
reklama z kuponem (z wyłączeniem okładek) 15 %
artykuł sponsorowany (z materiałów klienta) 15 %
format niestandardowy 15 %

do powyższych cen należy doliczyć 23% VAT