Auto Moto auto moto

Auto Moto Auto Moto
  • Miesięcznik
  • średni nakład: 87 016 egz.*
  • rozpowszechnianie płatne razem: 43 020 egz.*
  • czytelnictwo: 600 000 osób**

* źródło: ZKDP; średni nakład jednorazowy, rozpowszechnianie płatne razem; marzec 2015 - luty 2016
**źródło: Polskie Badania Czytelnictwa; kwiecień 2015 - marzec 2016; CPW; grupa wszyscy 15+; n = 20 056; realizacja Millward Brown

Profil Czytelnika

Auto Moto to magazyn adresowany przede wszystkim do entuzjastów motoryzacji wymagających pogłębionej wiedzy.



Charakterystyka Pisma

Charakterystyczną cechą Auto Moto jest temat przewodni każdego wydania (np. rynek SUV, samochody używane, nowości 2011). Tematyka pisma obejmuje przede wszystkim nowości, testy i porównania. Uzupełnieniem sa działy o charakterze lifestyle'owym takie jak: "Podróże" czy "Magazyn", na łamach których są prezentowane nowości rynkowe z pogranicza motoryzacji oraz ciekawe gadżety. Jak przystało na miesięcznik, którego zadaniem jest również dostarczanie rozrywki, nie może w nim zabraknąć materiałów fascynacyjnych poświęconych kultowym samochodom.

Prezentacje

Prezentacje Auto Moto auto moto


Dodatkowe Informacje
Cennik
  lewa strona prawa strona
rozkładówka otwierająca 112 000,00 zł
rozkładówka 106 000,00 zł
IV okładka 84 000,00 zł
II okładka 76 000,00 zł
III okładka 68 000,00 zł
pasek na I okładce 66 000,00 zł
moduł na I okładce 44 000,00 zł
1/1 strony 55 000,00 zł 65 000,00 zł
3/4 strony   54 000,00 zł
junior page 49 000,00 zł
1/2 strony   32 000,00 zł
1/3 strony   25 000,00 zł
6/16 strony   26 000,00 zł
1/4 strony   18 000,00 zł
1/8 strony   7 000,00 zł
junior page   49 000,00 zł
Dopłaty
reklama w pierwszej połowie pisma 15 %
reklama obok wybranej strony redakcyjnej 15 %
reklamy konsekutywne 15 %
artykuł sponsorowany (z materiałów klienta) 15 %
reklama z dodatkowym reklamodawcą 15 %

do powyższych cen należy doliczyć 23% VAT