O NAS

Wydawnictwo Bauer to największy wydawca prasy w Polsce. Jego udział w sprzedaży magazynów to 56%.
Rocznie sprzedajemy niespełna 250 milionów egzemplarzy.

 

Nasze tytuły są zrzeszone w siedmiu segmentach, w większości z nich mamy liderów czytelnictwa oraz sprzedaży. Większość z nich to usankcjonowane marki o atrybutach jakościowych czy wysokiej świadomości.

 

Przewagą Wydawnictwa Bauer jest duże portfolio, bo mamy w nim aż 38 stałych tytułów. Wydajemy pisma w segmentach, które nie mają odpowiedników na rynku lub niewielką konkurencję – pisma poradniczo-rozrywkowe magazyny telewizyjne, komputerowe, młodzieżowe. Zapewniamy więc szerokie i efektywne dotarcie, którego nie jest w stanie zaoferować konkurencja. Magazyny nie odbiegają znacząco zasięgiem od innych mediów tradycyjnych. Czas jednak, by były planowane tak jak inne media – w sposób zdywersyfikowany.
Tworząc mediaplan w oparciu o 10-12 tytułów możemy osiągnąć wysokie parametry zasięgu, skutecznie konkurując z innymi mediami.

 

Gwarantujemy też elementy jakościowe – wizerunek, precyzyjne targetowanie, kontekst do reklamy, który działa jako wzmocnienie insightu konsumenckiego. Będziemy także koncentrować się na client service, by reagować szybko, kreatywnie i zgodnie z potrzebami klienta.